sovmorgon + fint väder

Kan dagen starta bättre eller? hehe
Novalie och jag vaknade 08:30
så utvilad är man =)

Idag blir det en hemma dag för mig och Novalie.
Hon ska få ta ett förmiddags bad snart.
Sen ska jag göra köttfärssås så den är klar.
För ikväll ska jag hem till Miretta och fira henne.
Det ska bli trevligt.
Men det blir som sagt inte långvarigt eftersom jag har Novalie imorgon,
då Patrik jobbar!

Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe och
tänkte läsa lite bloggar innan jag sätter igång här hemma!

Hörs kanske senare,
eller ikväll med bilder från 80-tals festen =)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Hoppas du får det kul : )

2010-03-06 @ 11:46:00
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0