Som jag har längtat

Idag börjar Desperate housewifes igen.
Gud va kul, älskar verkligen det programet.
Och innan det börjar så är det premiär
för Dating in the Dark.
Så tv:n är min mellan 20-22 hehe....

Idag blir det en hel dag med karro och Mathilda.
Vi ska först till forum en snabbis.
Sen vidare hem för vila och lunch.
Sen ska barnen leka och ikväll ska vi glo på tv tillsammans =)=)=)
Mysigt... Det var länge sen jag umgick med Karro en hel dag.
Har vart så mycket annat.
men idag ska jag njuta av den tiden tillsammans med henne
och bara ha det trevligt!



Kommentarer
Postat av: Celina

Förlåt men jag måste bara säga.. Housewives :) Altså ett V och inte F ! Nu får du gå in och anmärka på alla mina stavfel ;) Kram

2010-03-02 @ 10:18:54
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0