Solig och underbar dag

Idag har vädret vart på topp igen.
men imorgon ska det tydligen börja snöa igen ... Tyvärr
På min födelsedag =(
Aja vi får se hur det blir med snön.
Kanske ska dansa sol dansen här hemma ikväll haha!

Men idag vart det som sagt ingen stan.
Utan jag och Novalie åt frukost och lekte här hemma ett tag.
Sen gick vi och vilade tillsammans.
När vi väl vaknade så vart det lunch och sen begav vi oss
ut på en promenad.
Novalie var varmt klädd men hade sin vår jacka på sig.
Och det första hon gjorde när vi kom ut var att ramla i en vattenpöl ;)
Helt blöt vart hon inte så vi kunde fortsätta våran promenad.
Gick även förbi centrum och handlade lite.
2 tvålkritor och 2 böcker till Novalie
och en spets t-shirt till mig i svart.
Vet inte ännu om jag ska behålla det eller inte...
Vad tycker ni?






Tycker det är riktigt snyggt men vet inte om det är min grej!?

Men iaf....
Vi var ute ett tag och Novalie gick hela tiden.
Ropade efter katten och hunden.
Såg tyvärr ingen katt men 2 hundar såg vi iaf!




Sen kom vi hem.
Hade Karro & mathilda här på en snabb fika.
Sen vart det middag och sen bad dags för Novalie.
Då prövade vi krit tvålen.
Novalie fattade inte så mycket av det men hon gillade färgen iaf.
Spännande ; )




Nu sover min prinsessa
och både jag och patrik sitter och data nördar!

Imorgon fyller jag år.
Då blir det middag här hemma med vänner och sen utgång ; )




Mammas Busfrö ♥

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Riktigt fin klänning!

2010-03-12 @ 12:25:15
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Dina

Du får komma hit med henne. Här finns både katter och hundar! :-)

2010-03-12 @ 13:41:52
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: alex

vilken söt flicka du har ;)

2010-03-12 @ 21:26:13
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Celina

Grattis på födelsedagen vännen!

2010-03-12 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0