Sjuk dotter

Min lilla prinsessa är sjuk.
Dunder förkyld och hosta.
Sen tar hon sig för öronen också
och gråter en massa...
Men nu är hon vaken och tittar på teletubbies.
Mammas fina ♥

Idag var som sagt släkten här.
Lika trevligt varje gång att träffa dom.
Fick en massa fin fina presenter också.
Fick ett helt nytt kök av mamma, pappa och lillebror.
Eller inte direkt.
men nya gardiner, ljus, bordstabletter, tallrikar, muggar m.m.
Jätte fint.
Så nu ska vårat kök gå i gul, beige, grönt =)
Riktigt vårigt kommer det bli!
Sen utav, mormor, morbror, kusiner, morbros tjej så fick jag
ett presentkort på 1000:- som jag ska kunna köpa fotografier för.
Alltså - jag ska vara fotomodell för en dag =)
Kommer bli skithäftigt.
Min kusin var ju det och fick jätte fina foton på sig själv.
och nu är det min tur!
Man kommer att bli sminkad och stylad m.m
Sjukt kul ju =)

Min kusins bild


(klickbar)

men det har som sagt varit en underbar dag idag.
och jag är riktigt nöjd med allt jag fått =)

Åh ni måste ju få se mina fina tårtor också!

 
Goda var dom också !

Ne snart blir det god natt för våran del.
Det är ju trots allt en dag imrogon också!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0