Självklart =)=)=)

Fick denna kommentar!

Caroline - Mamma till Freija & Loke.
om jag ljuger...:
Fy fan vad gott det ser ut lägg ut recept NUUU! ;D

Och självklart kan jag dela med mig av receptet.

Det man behöver är:
♦Ris
♦1 burk musslor
♦ca 200g räkor
♦lite frysta ärtor
♦1 påse saffran
♦1-2 vitlökar
♦svartpeppar
♦1 grillad kyckling

Börja med att koka riset.
Innan det börjar koka så häller man i påsen med saffran, pressar vitlök och pepprar lite.
Detta ska sen koka ihop tillsammans.

Koka även ärtorna lite, så dom blir lite mjuka.

Ta sedan fram en wokpanna.
Häll i "saffransriset", musslorna, räkorna, kycklingen och ärtorna.
Woka ihop detta tillsammans....

Sen är det KLART!

Enkelt va?! =)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Ska absolut göra detta nån dag låter som värsta dröm maten. MUMS! Helt i min smak :) Dock kommer nog inte P att digga det men jag och Freija :)

2010-03-16 @ 20:45:39
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0