singel eftermiddag!

God morgon i stugan/lägenheten/huset ... äscch wathever!!!!

Nyvakna är vi här hemma
och Novalie dricker välling just nu i sovrummet och kollar på "tubbies"
Och jag sitter här och tänkte slänga in ett inlägg.

Han inte blogga igår kväll...
Var rätt så slut efter dagen
och hade bara ingen lust!

Men efter träning och allt
så åkte jag själv in till sickla för att kolla runt lite.
Hittade ett halsband från guldfynd och 2 tröjor från Gina.
Sen åt jag middag på tumanhand.
det var en pasta sallad med kräftstjärtar...
Riktigt god var den =)

Sen vid 17 tiden så mötte jag upp
Patrik, svärfar och Patriks lillasyster Malin.
Och sen vart det bio.
Vi såg Shutter Island...
den var riktigt bra men inte som man trodde ; )
vill inte söga för mkt om den...
Men det ni tror kommer hända, händer inte ; )
Grymt bra iaf!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0