Nu är våren här

Nu har solen tittat fram ett par dagar
och jag har vår känslor i hela kroppen.
Känner mig riktigt lycklig
och då börjar jag ta tag i saker...
Nu jävlar hehe ; )

Vädret är fint ute,
köket bara lyser vår
så därför har jag gjort en "ny" design.
Inget jag kommer att behålla allt för länge.
Men ett tag iaf!
Tills jag fixar till den som jag verkligen vill ha den.
Men så länge så kör vi på den jag har nu...
Den andra var alldeles för dyster!
Så nu är bloggen lite "varmare"

Och till er som inte "fattar"
så är det ett litet skämt när det står
" Me - my family and i"

God Jul på er alla ; )


Kommentarer
Postat av: novalies mormor Lia

Ja den andra var väldigt dyster, den här ser mycket gladare ut. puss mamma.

2010-03-14 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0