mammas bustjej

Idag har Novalie kommit på att hon kan ta av sig blöjan själv.
Vilket har resulterat i att hon springer runt naken här hemma.
Sötnosen ♥

Efter första gången så kom jag på att vi har barn trosor hemma
så jag satte på henne det över blöjan.
Men lika snabb var hon ändå och lyckades ta bort både trosorna och blöjan.
Så nu kan hon det också hehe.

Prövade att sätta henne på toaletten ( har en barnsits där )
men det hände inte så mycket förutom att hon bara tyckte det var kul att sitta där.

Så nu får man hålla lite extra koll så inte blöjan ryker av hela tiden hehe!


Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Tack för namnförslagen. väldigt snällt gjort. Ikväll eller vid 17:30 ska jag gå på Alice i underlandet med Johnny Depp! :) Sätt den?

2010-03-06 @ 16:11:52
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Hehe kul ; D Vänta bara tills de är bajs i den avtagna blöjan för någon dag sen fick jag torka bajs på hela golvet i Freijas rum. "Maaammaaa Eija bajskolv golvet" Haha sötunge.

2010-03-06 @ 20:32:32
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0