lyckan har kommit till dig ♥

Detta inlägg är tillägnat till min morbror Patrik!

Ditt liv har verkligen gått i upp och ner gångar.
En riktig bergodalbana.
Du har haft det jobbigt men du har verkligen kämpat.
Fast du har haft det tufft så har du alltid ställt upp.
Funnits där för många och även för mig.
Jag har alltid sett upp till dig, du har vart min idol (och är fortfarande).
Så fort det har varit jobbigt för mig eller om jag har behövt prata med någon
så har du funnits vid min sida.

Jag kommer så väl ihåg när jag var gravid och vattnet hade gått
det första jag gjorde var att ringa dig. haha
Då du sa att - Hallå Emma, du ska ju ringa förlossningen.
Du är alltid den första som kommer upp i mina tankar om det är något.

Under alla dessa år som du kämpat
och haft en massa bollar i luften, och mycket har bara blivit misslyckat.
Men nu har turen vänt och nu är det din tid.
Du har lyckats, du har världens underbaraste familj.
Du ska nu släppa ut en bok om ditt liv.

Jag är så stolt, så grymt stolt över dig.
Nu är det verkligen din tur att lyckas i livet!

Jag älskar dig morbror patrik
Du är bäst ♥


Kommentarer
Postat av: theoochsussie

Fint skrivet Emma:)

2010-03-03 @ 09:54:58
URL: http://theoochsussie.blogg.se/
Postat av: novalies mormor Lia

Faaan man börjar ju lipa när jag läser det du skrivit JÄTTEFINT. kram mamma och storasyster åt min lillebror.

2010-03-03 @ 17:06:28
Postat av: novalies morbror jani

DU ÄR BÄST EMMA.

2010-03-03 @ 18:43:20
Postat av: Mamma till två tonårskillar

Vad fint du skriver! Och du kan verkligen vara stolt! Lyssnade på din morbror igår och han var otroligt inspirerande!

2010-03-05 @ 16:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0