Härlig dag med underbart sällskap

Imorse kom min "kusin" till mig och hälsade på.
Har inte träffat honom på ca 2 år och då har han även inte träffat Novalie heller.
men idag som sagt så tog vi tag i saken och träffades.
Det var riktigt trevligt att ha honom här =)
Och han gillade Novalie skarpt.
Det är hans prinsessa sa han ♥

Sen drog vi alla till forum och mötte upp Veronika, Emilia och Ronja.
Det vart lunch tillsammans och lite shopping (IGEN)

Väl hemma igen så lagade jag och Novalie middag.
Pasta med krämig svampsås.
Riktigt gott vart det (som alltid) hehe.



Sen prövade jag morgondagens outfit också.
Ska ju som sagt på fest och temat är 80-tal.
Men 80-tal eller inte jag kör på outfiten ändå!
Nu orkar jag inte stressa mer över det!

 





Kommentarer
Postat av: Therese-Alicias mamma

Åh så mysiga och fina bilder :)

Mår du bra?



Puss<3

2010-03-05 @ 21:48:04
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Therese-Alicias mamma

Vad skönt att höra att du mår bra :)

Jodå, jag mår också bra!



Vad gör du ikväll då?

Puss <3

2010-03-05 @ 22:17:05
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0