Göra om köket...

Idag ska jag fixa en massa i köket.
Fast innan det måste jag åka till Brisak
eftersom när vi kom hem igår så var det bara
1 gardin i påsen och i 2 som det ska vara!
Så jag hoppas verkligen att dom har den andra...
För dom här gardinerna skulle verkligen passa in i
allt nytt så jag fått utav mammut =)

Ska dra dit om en stund...
Sen blir det hem och stryka allt och börja fixa!

Kul med lite nytt...


Min älskade prinsessa är fortfarande dålig.
Hon tog sig för öronen igår
och jag trodde det var öroninflammation.
Men vi skulle avvakta till idag så får vi se hur det är.
Måste förbi apoteket också och köpa otrivin nässpray till henne!

Nej nu blir det för mkt text här känner jag!
Hörs senare när jag har nå vettigt att komma med ; )

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Näsdroppar/nässpray kan ju vara bra om dom hon öroninflammation. Hoppas hon blir frisk fort.

2010-03-14 @ 11:09:41
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0