God natt

Det vart en sen kväll för mig och Patrik.
Har typ latat mig hela dagen och inte orkat göra någonting.
Bara myst en massa med Novalie.
men nu på kvällskvisten när Patrik kom hem från jobbet så satte jag igång.

Så nu har vi en fin och utrensad garderob.
Rensat en massa bland mina kläder
och lite bland Novalies.
Handlingslistan är gjord.
Matlistan också för ca 2 veckor frammåt.
Dagis papper och tider
Och även pratat med min chef på jobbet.

Så jag fick trots allt en hel del gjort idag
fast jag latat mig hela förmiddagen och eftermiddagen!

Känner att det är dags att börja avrunda.
Det är en dag imorgon också.

Och imorgon är Patrik ledig så då blir det familjemys ♥

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Celina

Okej.. Om du inte har något för dig imorgon fm så kan vi ju ta det då.. :) Kram

2010-03-04 @ 08:29:09
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0