Me like ; )
Så Emma !
haha



Var som sagt och träna idag i ca 1 timme
sen vart det sola och duscha.
Vidare till forum för lunch med tjejerna.
Och SJÄLVKLART shopping!!!!!
Fick med mig hem denna fina klocka.
Den vita i tidigare inlägg ar inte riktigt min stil.
Såg för plastigt ut tyckte jag.
Sen vart den en tröja/skjorta från Gina
och en klockradio till köket.
Tycker det är så himla mysigt med låg volym på radion i ett kök
tidigt på morgonon och en kopp kaffe!
Så det vart som sagt en radio in dit.
Och sen köpte jag en ansikstskräm också.
Mycket fin blir den på...
Tack Boje för tipset på den ; )

Man ser nästan sminkad ut med den fast man inte är det.
Alltså hyn lyser och glimmar så fint =)


Kommentarer
Postat av: Jenni

Då tycker jag du ska röka. Man ska inte sluta om man inte vill innerst inne :) Fin klocka!! Förresten, glömde säga att det finns blekning för 100 spänn på Tradera, och den funkar. Jag blekte mina tänder 5 dagar i rad med en sån och sen var dom kritvita. Dock måste du akta tandköttet så det inte kommer medel där, för då bränns det och gör ont. Men det är samma som dom använder hos tandläkaren (det finns ju zoom lampa och hemma blekning att köpa hos tandläkaren) "Biverkningarna" är att det kan ila i tänderna under tiden du har medlet i (30 minuter om dagen i 5 dagar)

2010-03-26 @ 21:03:22
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0