ensamma föräldrar

Novalie är nu hemma hos sin farmor och ska som sagt sova över där.

Jag var ju och tränade med Savis
och så vart det en solning efter det också.
Sen kom Patrik och hans pappa till Ektorp.
Patriks pappa bjöd på middag på Där med Pasta!
Sjukt gott och mätt vart man!


Nu sitter jag och myser här i soffan!
Nyduschad och utmattad.


Hämtade ut mina träningskläder idag också...
Byxorna och Hood tröjan passade perfekt.
Men Linnet vart alldeles för stort.
Så måste skicka tillbaka den och få en mindre storlek...


Imorgon blir det träning igen
sen ska jag åka till fiskis.
Blir en liten "påskmiddag" hemma hos svärmor och hämta Novalie!


Hörs imorgon.
Snart blir det filmtajm!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Tack tack säger Freijsan (eller mamma). Hehe.

2010-03-31 @ 21:13:23
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0