En vända förbi dagis!

Har precis kommit hem efter ett snabb besök på dagis.
Lämnade in lite tider och så fick även Patrik kolla runt också.
Det verkar ju hel mysigt där och Novalie ville ju springa iväg med barnen och leka.
Jag tror verkligen på det här,
Novalie kommer nog trivas jätte bra.
Eva (dagisfröken) som ska skola in Novalie verkar vara en jätte mysig kvinna.
Hur trevlig som helst och det känns tryggt med henne!

Nu ska jag börja göra Novalies bild kollage
som hon ska ha med sig sen till dagis när hon börjar.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: carro

ja d gör jag.. men till 14.. dont worry ;)

2010-03-04 @ 11:42:18
Postat av: carro

Eva är en heelt underbar människa, och jag är en väldigt lycklig mamma som har en sån underbar människa som min dotters trygghet. Ni kommer trivas kanon, å d finns inget Eva inte varit med om... jag menar hon är 7barns mamma, med barnbarn :P

2010-03-04 @ 11:46:27
URL: http://vivetuamvitam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0