En ny favorit



På söndag blir du min....
MOHAHAHAHAH
Eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jäkla vilken snygg klocka =)



Vi ses senare =)

2010-03-26 @ 07:25:24
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Vilken fin klocka.



Ang. blekning så säger dom att det påverkar resultatet på lång sikt. Om jag säger såhär; dom håller sig vita i alla fall, men inte KRITVITA. Men trots att jag dricker kaffe och har rökt som en galning fram tills för 2 månader sen, så får jag dagligen komplimanger om att jag har vita tänder. Jag ska ju göra om bara för att jag vill ha det där kritvita resultatet. Men detta blir också sista gången :p

2010-03-26 @ 07:49:02
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0