En hel dag med grannen!

Ja idag har jag och Novalie verkligen haft en hel dag med Karro och mathilda.
Det har varit hur trevligt och mysigt som helst.
Det vart en snabbis till forum imorse.
Skulle egentligen inte köpa något denna dag
men kunde tyvärr inte hålla mig.
Det vart en till tröja till Novalie
och jätte glansiga leggins till mig
ja jusste köpte ett pulver som man ska ha i håret
för att styla det, bust it hette det tror jag!

Sen kom vi iaf hem,
då fick barnen leka lite
sen vart det vila- för oss alla.
vi 4 somnade i våran säng här hemma.
Jag och Novalie vaknade 15:15
sen fick jag och Novalie väcka Karro och Mathilda vid 16:30
UPP OCH HOPPA ; )

Sen vart det middag.
Pasta med fiskbullar för barnen och varma mackor till mammorna.

Idag kom Novalies dagis papper och kontrakt hem =)
I pappret så stod det att man skulle göra ett kollage
till barnet med bilder på ett eller två A4 papper.
Givetvis ville jag ha färgat papper så det vart en sväng förbi centrum.
Skulle bara ha 2 papper men det gick inte att köpa lösa
så fick köpa en hel BUNT för 99:- haha
men vad gör man inte om man vill göra fint ;)
Sen köpte jag coca cola och Ben & Jerrys som jag
ska smaska på ikväll framför DESPERATA HEMMFRUAR ; )
Patrik är på hockey i globen så jag ska njuta av ensamheten ; )
Eller Novalie är ju hemma men hon sover ju hehe!

Nej nu vart det ett alldeles för långt inlägg.
Vilket inte är bra eftersom hälften av er alla som läser min blogg
antagligen inte orkat läsa igenom allt hehe...

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0