duktig Emma

passar på att berömma mig lite nu =)
Har vart på gymmet och kört lite.
Det vart en solning på 20 minuter också.
Jag är riktigt stolt över mig själv,
åkte dit själv eftersom ingen annan kunde.
Körde 15 minuter kondition
lår 20*3
ben 20*3
mage 20*3
och sen som avslut så vart det lite kondition igen
och sen stretching!

DUKTIGA EMMA =)

Kom hem för ett tag sedan,
har duschat och sitter nu i soffan och njuter av min stolthet hehe

Kollar också på Svenska hemmafruar.
sen blir det Petra mehdes program.
Tänkte ge det ett försök.
För hon är lite rolig ibland ; )

Ne nu ska jag läsa lite bloggar
och dricka upp mitt kaffe =)=)=)


Kommentarer
Postat av: Anette

Vad fick du betala för 2v kortet??

Jga vill oxå köra igång igen...

2010-03-16 @ 06:42:05
URL: http://min.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

duktigt :)

2010-03-16 @ 22:18:16
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0