dagskryssningen i bilder















Det var en riktigt lyckad kryssning.
Och jag hade det jätte trevligt!
Och Novalie uppskattade det också jätte mycket.
Hon älskade all musik och bollhavet.
När Ville Viking kom och hälsade på så sa Novalie
- Åhhh titta, STOOORA katten.
heheheh så söt!

Sen måste jag och berätta om min goda ALKOHOLFRIA drinkar som jag drack på båten.
Den första som syntes i bild (en grön), den var riktigt sur men oj så god ändå ; )
Och sen den sista var en cocos drink utan alkohol... Den var riktigt god den också!

Nu ska ni få se ett videoklipp när Novalie dansar
helt själv i mitten med en massa folk runt omkring henne.
Hon gillar verkligen att "stå i centrum" och få uppmärksamhet!
Min älskade fina PRINSESSA!!!





Ne nu blir det frukostdrags!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke

Haha sååå söt! :)



Förresten Alkoholfriadrinkarna är grymma! Jag var ju på kryssning typ i vecka 30 med freijsan i magen då blev det ju bara sånt. Smarrigt!

2010-03-28 @ 11:25:10
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Therese-Alicias mamma

Hahah, så jävla sött hon är! :)



Bra att det finns alkoholfria drinkar.

Hoppas ni hade det trevligt!



Puss och Kram <3

2010-03-28 @ 21:43:58
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0