barnvakt idag

Som ni såg i tidgare inlägg så deckade Novalie i "puffen"
Har bärt över henne till sängen nu...

Idag ska jag vara barnvakt åt min älskade Emilia.
Hennes mamma
(min bästis) ska till skolan och plugga.
Så lill hjärtat får tillbringa sin dag här hemma hos mig.
Även
Therese och Jonna kommer också!
Så det blir en riktig tjej dag idag!

På lördag så funtar vi på en dagskryssning.
Ska kolla med
Therese om hon kan hjälpa mig lite där,
med alla sina hundra koder m.m. haha!
Tror Novalie skulle uppskattade,
en massa bollhav och leksaker =)

Nu ska jag börja klä mig så
jag inte står i nattkläder när alla kommer !


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för idag. Ses imorgon :)



Puss puss

2010-03-25 @ 16:16:16
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0