Utgång ikväll... taggad som fan

Idag är ingen vanlig dag
för det är Wanjas 30 års dag
HURRA HURRA HURRA ♥

Idag fyller Wanja 30 år och imorgon fyller
hennes lillasyster (min bästis) Veronika 23.
Så ikväll ska vi till patricia och äta middag och fira dom.
Det ska bli riktigt roligt,
är jätte taggad här hemma.
Men det blir rätt så lungt för min del eftersom jag jobbar
natten imorgon...

Idag fick jag sovmorgon.
Patrik och Novalie kom in och pussade på mig
vid halv 11 tiden, då var man utvilad kan jag lova.
Och glad vart man också av den väckningen =)

Vill be om ursäkt till älskade R igen för att jag backade ur.
jag kommer nu inte att bli gudmor,
känner mig inte redo och tycker att det är ett stort ansvar.
Men vi har pratat och det känns riktigt bra.
Förlåt igen gumman ♥ =(...

Så fort Novalie vaknar här hemma så ska vi äta lite lunch
för att sedan gå ner till centrum och handla lite.
Sen ska jag hem och börja fixa mig.
Vi tjejer ska samlas hos Wanja först för lite drinkar
och sen ska vi åka till Patricia!

Sådär nu har jag uppdaterat er lite.
Ska försöka ta med mig kameran
så ni kan få lite bilder sen...
(men bara om jag kommer ihåg hehe)


Ha en bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0