TRÖTT TRÖTT TRÖTT

ja jag ska sova... jag ska bara....
haha låter som Alfons Åberg ; )



Men tänkte iaf slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig.



Novalie mår mycket bättre idag,
så därför tog jag med mig henne till en föredetta arbetskamrat.
Vi drack lite kaffe och sncakde lite.
Sen vart det en promenad.
Efter promenaden så mötte jag och Novalie upp Patrik
för att sedan gå ner till centrum och handla hem lite grejer,
det började eka tomt i kylskåpet!!!



Sen kom vi hem.
Och efter en stund så kom kaffe tanten Therese, Ronja, Veronika och lilla Emilia.
och sen kom även Karro och mathilda över.
Det vart lite fika sen gick alla hem.



Jag och Novalie lekte en stund i hennes rum,
sen vart det middag för hennes del och sen bada.



nu sover hon tungt som en prinsessa.
Själv ska jag och lägga mig snart.
Är helt sjukt trött...




Här är lite bilder ifrån gårdagen då Novalie var som förkyldast!












Imorrn väntar jobb - jouren.
Nu är det bara ca 2½ vecka kvar inna jag är mammaledig igen ; )





GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0