Trevlig middag med tjejerna

Igår var det riktigt trevligt.
Vi var först hemma hos Wanja och drack lite vin
och snackade en del.

Sen bar det av mot patricia där vi hade VIP rummet.
Riktigt god mat var det.
Så funderar starkt på att fira mig där när jag fyller =)

Tack för igår tjejer det var som sagt jätte trevligt ♥



Och snart ska jag iväg och jobba.
Idag är sista passet innan jag går på mammaledighet.
Känns kul att få vara hemma igen med Novalie!

Här är ett litet videoklipp från imorse
man ser inte så bra men hon säger puss puss mamma ♥





Idag är heller ingen vanlig dag
för det är min älskade bästis födelsedag
HURRA HURRA HURRA!
Grattis veronika på din 23 års dag!
Älskar dig och hoppas du får en underbar dag ♥

Fina systrarna!

                   Veronika             &                    Wanja


Kommentarer
Postat av: carro

JÄVLA SÖTSKIT!!!! det där har du gjort BRA =) <3

2010-01-29 @ 15:30:38
Postat av: Dina

Vad gulligt! Lillan alltså, när hon talar...:-)

2010-01-30 @ 21:46:39
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0