♥ Tjejkväll ♥

Ikväll blir det en liten tjejkväll.
Jag, Savis och Novalie ska mysa lite.
Eller det har vi gjort nästan hela dagen hehe...




Savis kom som sagt i förmiddags
och vi har ätit lunch m.m. tillsammans.




Sen bestämde vi att hon skulle stanna ikväll också.
Patrik ska iväg och parta lite så då ville Savis stanna här hos mig =)
Så vi har laddat upp med chips och julmust.
Sen ska vi spela super mario ikväll också hehe!




Vi var ner en sväng till centrum,
då shoppade Savis lite.
Och till mig så köpte hon en fin flanell pyjamas
och ett jätte fint läppglans =)
Tack gumman... älskar allt.
Och pyjamasen är hur mysig som helst,
lite stor men då är det extra mysigt!




Nu ska jag ta hand om min kära dotter som vill ha mat!
Hörs kanske senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0