Tidig morgon... Dags att vänja sig!

Japp klockan 05:45 var det dags att stiga upp.
Hade en glad dotter stående bredvid mig när jag låg och sov.
Så vaknade ju av världens finaste prinsessa
och då kan man inte motstå att gå upp och vara glad.

Igår var vi som sagt på dop.
Finaste Emilia döptes.
Det var ett riktigt fint dop, med en massa trevliga folk!

Vi var hemma strax innan 18 tiden.
Då fick Novalie bada och sen välling och sova.
Jag somnade tillsammans med Novalie
och blev väckt av Patrik strax innan 20 tiden.
Då vart det Tacos för våran del och mys i soffan.

Idag ska vi till Fisksätra,
Patriks storasyster Emely fyllde år i torsdags
så vi ska dit idag och lämna presenterna och hälsa på.

Nu blir det bilder!




nu ska jag läsa lite bloggar medans Novalie tittar på tv.

Och självklart dricka min kopp kaffe =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0