Söndag morgon

Vart erbjuden sovmorgon idag av min älskade mormor
men kunde inte somna om efter att ha gjort välling till Novalie
och bryggt kaffe till mormor.
Så nu sitter man här och njuter av en kopp kaffe
och funderar på om jag ska ta en varm dusch snart!



Idag ska vi åka till Värmdö
för att titta på min morbror och Paulas nya hus!
Så det blir en familjedag idag =)















Min älskade Novalie igår då hon åt lite pasta med tonfisk!






Min smarta bebis ; )
Novalie fick pröva gammelmormors glasögon hehe!!!


Kommentarer
Postat av: Therese- Alicias mamma

Åh, vad jobbigt att man inte kan sova när man väl får sovmorgon. :/ Thomas brukar alltid ta Alicia på morgonen på helgerna så att jag får sova ut, men jag kan inte sova. Vet inte varför! När man äntligen får så kan man inte. Konstigt det där!

Åh, vad mysigt med en familjedag! :)

Novalie har verkligen vuxit, hon är en stor tjej!

Sååå sööööt som socker <3



Hoppas ni har haft en toppenmysig helg!



Puss & Kram <3

2010-01-10 @ 17:11:58
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0