Semester!!!

Har verkligen gått och tänkt dagarna långa
om att jag skulle vilja åka iväg på semester.
Inte vilken semester som helst utan självklart en sol semester.



Fatta vad skönt och bara ligga på stranden och jäsa,
bli brun och fin och bara njuta av lugnet.
Inte behöva kolla på klockan över huvudtaget eller stressa till något.
Bara njuta och få komma hemifrån - Sverige!



Nej det är verkligen något jag ska satsa på nu,
spara ihop pengar så jag och mina 2 älsklingar
kan åka iväg och komma bort från allt.
Det behöver vi ♥

Så mamma, mormor, pappa, morbror,
ja you name it!
Jag fyller ju år snart ; )
så då vet ni vad jag önskar mig!



En weekend med min underbara familj
eller en spa helg med min älskling!



Hehe nu är jag ful som skriver ut det
men som sagt, detta är ju vad jag verkligen önskar ; )
och är värd för den delen också tycker jag hehe!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0