Så där jaaaaaaa....

Nu är det lösen på min blogg...
Känns riktigt skönt för nu har även jag koll på vilka som läser den.
Så ni som fått mitt lösen - ge inte ut det till en massa andra
utan fråga gärna först om det är OK!



Sitter iaf i soffan nu med min älskade dotter som är dunder förkyld.
inte kul alls... men jag jobbar bara mellan 9:30-15:00 imorgon och sen ledig torsdag
så då hinner jag vara med henne en massa och ta hand om min lilla sjukling...



idag har även Patrik vart på sitt jobb och hämtat sitt jobb schema.
Nu är det inte långt kvar tillsjag är mammaledig igen =)



Ne nu ska jag ta hand om min dotter...



Kram till er alla ; )

Kommentarer
Postat av: Nenna

Tack för att jag fått lösenordet ska bli bättre på och kommentera ja lovar ;)

2010-01-12 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0