Min älskade karl är magsjuk!

Är det vinterkräkis kanske?
Vad vet jag, dåligt mår han iaf!
Som tur är så kunde Pia (novalies farmor)
ställa upp imorgon och passa Novalie medans jag jobbar.
Kan verkligen inte vara hemm från jobbet imorgon.



Patrik har iaf erövrat vardagsrummet.
Så nu sitter jag inne o sovrummet och kollar på
film - inte utan min dotter, den är så grymt bra.
Och sen har jag även laptopen i knät.
Och bredvid mig ligger min underbara PRINSESSA och sover...



Ska bara kolla klart på filmen sen måste jag sova.
Eftersom jag har Novalie imorgon bitti + att jag ska jobba.
Hoppas jag inte är helt slut imorgon bara...
Imorgon ska jag även på bio med en från jobbet,
vi ska se Snabba Cash =)



Ne god natt nu till er alla!

Och sätt igång och KOMMENTERA nu,
för jag vet vilka ni är som läser !!!

Kommentarer
Postat av: Therese- Alicias mamma

Jo jag förstår det.

Det är så tråkigt att det ska behöva vara så i den här världen. Men så är det och det finns inget vi kan göra för att ändra på saker och ting. Bara att acceptera liksom :)



Kram!

2010-01-16 @ 22:24:36
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: novalies mormor Lia

Jag märkte just nu den nya bloggen som du lagt till, vad fina människor och starka dom verkade vara. Mycket sorgligt med pojken men tyvärr är livet så här. puss mamma.

2010-01-18 @ 09:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0