Mammaledig ♥

Nu är det inte långt kvar tills jag är mammaledig igen.
Jag har börjat längta nu.
Tänk att få vakna upp tidigt på morgonen tillsammans med sin älskade dotter.
Sätta på morgon kaffe och bara njuta av morgon stunden tillsammans med Novalie.
Ja jag längtar verkligen nu...



Sen ska det bli kul att få träffa alla sina vänner också.
För det har jag verkligen inte hunnit med alls nästan
sen jag började jobba.
Så det längtar jag också till....


Är lite nervös över dagisplats bara.
Ringe "chefen" till dagis som jag vill att Novalie ska gå på igår.
Hon sa inte så mycket vettigt och jag fick inga direkta svar.
Men jag sa till henne att jag vill ha svar senast den 18 januari
om en plats och när Novaliekan börja.
För senast den 25 januari måste jag lämna in ytterligare en ledighetsansökan
till mitt jobb om jag nu måste vara hemma i april också.
Så jag försökte stressa på henne lite,
får se om jag lyckades!!!


Tänkte lägga in lite bilder på Novalie!




Novalie Nyfödd






Novalie 1 månad







Novalie 2 månader







Novalie 3 månader




Novalie 4 månader








Novalie 5 månader







Novalie 6 månader







Novalie 7 månader



Novalie 8 månader








Novalie 9 månader







Novalie 10 månader







Novalie 11 månader






Novalie 12 månader



Novalie 13 månader







Novalie 14 månader





Gud va hon växer.
Och snabbt går det också....





Ne nu måste jag göra mig iordning inför jobbet!


Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & bebis i magen

Hehe okej..

Jag tror det är bra att pröva något annat, om några år kanske vi också vill tillbaka till stockholm :)

2010-01-05 @ 13:24:16
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0