Ledighet!

Nu har jag verkligen jobbat hårt.
2 nätter och flera dagar,
det känns kan jag lova.
Men nu är jag ledig fram till tisdag nästa vecka.
Så nu ska jag bara försöka njuta av ledigheten
och vännerna jag ska träffa under ledigheten.



Idag har jag inget speciellt planerat.
Ska kanske träffa Savis idag,
min älskade boje....
Hon skickade nått sms om plocka ögonbryn, vällingby,
tänk på saken ; )
Så ja nu tänker jag på det tills hon hör av sig.
Så vi får se hur det blir idag...



Imorgon är det 1 års kalas hemma hos Nadia,
älskade lilla Kayse blir hela 1 år nu =)
Tiden går fort...



På söndag ska jag baka bullar tillsammans med Veronika
till Emilias dop.
Så det ska bli mysigt att ha en hel dag med bästis och bara
baka och snacka gojja!!!



Sen på måndag ska jag vara med Therese och Jonna,
vi ska ut till Mölnvik och käka lunch och shoppa lite.
Så det blir en trevlig helg...



Med Novalie är det bara bra.
Hon är fortfarande hemma med sin kära pappa
om dagarna och leker en massa.
Men snart, riktigt snart så är hon hemma med mig ; )
Bara 4 arbetsdagar kvar för mig,
sen är jag mammaledig!



Min älskade dotter mår iaf prima
och hon växer så det knakar.
Pratar en massa gör hon också.
Idag när patrik skulle lägga henne igen så
kom hon fram till mig och sa:
puss puss mamma och så pussade hon mig =)
Det värmer gott om hjärtat kan jag lova   ♥


   

Mammas & Pappas fina ÄLSKLING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0