Gudmor ♥

Är vad jag ska bli :)
Men jag kommer till det sen...

Idag har jag iaf haft en heldag med Therese.
Hon kom strax efter 8:00 imorse och vi sa hej då idag
nu vid 21:00 men hon har vart hemma emellan också ; )

Jag, Novalie, Patrik och Therese åkte ut till Mölnvik,
först åkte vi förbi min morbror i hans hus och tog en kaffe
sen vart det Mc'Donalds...
Väl mätta och belåtna så var man redo för shopping.
Köpte en del som behöves.

Emilias doppresent
♣present till Magnus
♣present till Veronika

♣present till Emely

Ja vi fick en hel del gjort som sagt.
Och det var mkt trevligt.

Väl hemma så somnade jag ett tag,
sen kom min mormor och hälsade på en stund.

Vid 17:00 tiden så åkte Patrik iväg på bio.
Och han kom hem för en stund sedan.

Jag slapp iaf vara själv,
för Therese, Veronika, Emilia och Jenny
kom förbi och höll mig sällskap och drack lite kaffe.
Sen gick dom strax innan Patrik kom hem!


Men nu till gudmorsaken.
Idag när jag var i Mölnvik så fick jag ett sms,
vi behöver prata.
Och den här kära damen ville ta det öga mot öga
men eftersom jag jobbar nästan hela veckan
och har knappt någon tid så vart det genom tele.
Så då fick jag frågan om jag ville bli gudmor.
Jag vart riktigt glad och självklart vill jag det.
Så nu blir jag gudmor till Rebeccas ena tvillingdotter SVEA ♥



SVEA                        SOFIA                          NOVALIE

(Tror jag skrev rätt nu hehe)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja du skrev helt rätt namn på flickorna <3 De känns verkligen SÅ rätt att ha dig som gudmor för du ställer upp i alla lägen och mina bebisar bara älskar och avgudar dig vilket jag även gör.. Du är en trygg ,stabil, och en bra förebild med bra värderingar om livet.. puss på dig <3

2010-01-25 @ 22:32:31
URL: http://rebeccamammatilltre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0