Gårdagens kalas bilder

Var helt slut efter det trevliga kalaset igår
så jag orkade verkligen inte blogga och lägga upp bilderna.
Orkar egentligen inte nu heller men nu får jag det gjort iaf hehe ; )





  

  

  

  

Så fina ungar ♥




Jag och Nadia har planerat en del om när jag kommer att
vara mammaledig igen.
Vi har pratat om att snart, ganska snart så ska jag och
Novalie sova över hos henne och Kayse.
Barnen ska få leka en massa och sen när dom somnat
så blir det Emma och Nadia mys =)
Har verkligen saknat Nadia,
hon var ju min andra halva för ett tag sen,
vi har gått igenom en hel del.
Och ändå står vi på benen HA HA!
Old Times säger jag bara !




Imorgon ska jag åka ut till Mölnvik med Therese och Jonna.
Novalie får stanna hemma med Patrik, så det blir bara vi tre tjejer!
Sen på kvällen ska Patrik på bio med sin pappa och systrar
och då blir det mamma och dotter mys ♥

Ska snart lägga mig,

bara läsa lite bloggar först =)

God Natt


Kommentarer
Postat av: Dina

Ha! Här är jag igen! ;-)

Guuud vad Keysy, eller vad han heter, är lik sin mamma! Och tänk att det redan gått ett år, gratta från mig i efterskott om du ser dem!

2010-01-25 @ 09:03:14
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Dina

Ja, det är vi ju nästan! Och det måste vi absolut göra!

2010-01-25 @ 09:21:27
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0