Fixa och Dona

Känner mig riktigt på fixa och dona humör idag.
Eller just nu rättare sagt.
Jag vill fixa i novalies rum och göra fint!
Men jag vet att jag kommer vara lat när jag kommer hem hehe!
Men vi får se,
finns orken fortfarande kvar så blir det lite fixninig i hennes rum ikväll...



Natten har varit bra.
Har sovit rätt så gott faktiskt.



Sitter nu med min morgon kaffe
men ingen morgon cigg,
håller tummarna för mig själv!!!


Ne nu måste jag fortsätta jobba.
Hörs senare.
och sen när jag kommer hem så ska jag lägga upp
bilder ifrån nyårsafton =D

Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & bebis i magen

hehe okej, du får hitta barnvakt nästa år och festa då :) Jag har blivit jätte tråkig sen jag blev gravid med Adam för jag har bara varit ute två gånger & det är alltså på snart 2½ år haha.. Jag tappade verkligen den gnistan efter jag fick barn :)

Jag stannar hemma och tittar på film och myser när jag är barnledig istället, fast nu ska jag ju snart ha nästa så då hade jag ju ändå inte kunnat festa :p

2010-01-02 @ 22:33:00
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0