Arg...

Så här arg som jag blev på Novalie idag
har jag aldrig blivit på henne.
Hon har vart på TV:n hela morgonen,
sprungit runt här hemma,
dragit ner duken från vardagsrumms bordet,
dragit ur vikter från våra panelgardiner osv, osv...


Man har försökt säga till henne,
hänvisat till leksaker istället m.m.
Men hon bara skrattar och springer iväg.


Nu vart det droppen för mig,
när hon tog en vikt från panelgardinen och slog den i TV skärmen.
Då tog jag tag i hennes hand och gick in med henne till hennes rum.
Försökte säga att man inte får göra så.
Hon vart lite ledsen men sen när hon kom ut från rummet så har
hon inte vart på TV:n alls.
Så barnen förstår nog mer än vad man tror!






Aja idag är det jobb igen.
13-22, sen är jag ledig i 5 dagar!
Det tackar jag inte nej till =)




Nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa lite bloggar!





Min lilla busunge ♥


Kommentarer
Postat av: Tessan- Alicias mamma

Barn förstår mycket mer än vad man tror :) dom är lustiga dom där barnen som alltid ska vara i farten och busa massa! haha :D

Skönt att du snart ska vara mammaledig igen! Då får vi boka upp nåt tillsammans så vi kan träffas. :)



Hoppas det går bra på jobbet idag!

Massa Kramar<3

2010-01-06 @ 13:36:48
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det hade lika gärna kunnat varit Astrid du skrivit om idag för hon har varit EXAKT likadan, tog pinnen från panelgradinen o slog på tvn också, pust, skillnadä r att hon inte förstår ett nej utan bara skrattar hela tiden, säger man till på skarpen så att hon blir lite ledsen så måste hon ändå göra om det :(



Vilka bustjejer vi har!



Ha en fin dag, kram Jenny

2010-01-06 @ 14:29:33
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0