Yeah....

Ser ni vad som händer utanför fönstret???
JO DET SNÖAR!!!

F*ck va trött jag är på detta nu.
snö snö snö...
All dess snö kommer säkert ligga kvar långt in på sommaren
(eller då det ska vara sommar egentligen) och sen kommer vintern igen...
Ne hörrni, dags och flytta utomlands kanske?!
Det vore inte helt fel...

Novalie har haft 3 dåliga nätter då hon sovit konstig
och hon vill absolut inte sova i sin säng heller.
Så då betyder det att jag också sovit 3 dåliga nätter.
Vet inte om det är tänder som spökar.
För det är 2 hörntänder i överkäken som tittat fram =)
Så nu har Novalie 10 tänder...

Ska försöka sätta mig ner sen när jag orkar och göra
en lista på vad Novalie kan säga för ord.
Hon är otroligt duktig =)

Nu blir det kaffe och sen en morgon dusch!



Nu vill vi att SOMMAREN kommer!!!


Kommentarer
Postat av: Celina

Naaaaw :)

2010-02-23 @ 08:46:23
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Nu brukar ju våran ha kommit till er, men inte i år. Typsikt va annars brukar man alltid kunna åka ner till sthlm och möta våren, super skönt!



Visst är det kul när ungarna börjar snacka. Så skönt när man man föra en dialog med Freija och förstå vad hon vill och inte vill ;P

2010-02-23 @ 10:41:57
URL: http://freijasmamma.blogg.se/freijaochloke
Postat av: Dina

Tänk dig hur slaskigt det ska bli när det här smälter... :-/

2010-02-23 @ 11:34:45
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0