Vill inte!!!!!!!!!!!!!

Vaknade nu på morgonen med ont i ögonen när jag tittar upp och ner
och sen även öm i halsen...
Hoppas det bara är nått som är nu på morgonen bara och att det sedan går över!

Skulle egentligen åkt till Hökarängen idag och lekt med Nadia och Kayse
men känner att det inte är någon ide att utmana ödet.
Så jag och Novalie stannar hemma idag...
Blir nog lite pyssel m.m. här hemma!



BVC igår.
Juste glömde b ort att uppdatera efter att vi var på bvc igår.
Novalie vägde 10 450 g och var 81 cm lång.
Bvc tanten sa att hon måste äta mer... mycket mycket mer!
Jaha redan då kände jag att fan jag är världens sämsta mamma,
mitt barn får inte maaaaaaaaaaat....
Så är ju inte läget men ändå...
Man känner sig jätte dålig när någon säger så.

Men nu till det som ni kanske kan hjälpa mig  med.
Hur äter era barn under en dag?
Novalie är 16 månader så snälla kan ni vara gulliga
och kommentera om hur erat barn äter under en dag och
gärna hur gammal ert barn är också !

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det är dåligt av eran Bvc-tant att säga så att hon "BÖR" äta mera...Min äldsta dotter väger knappt 19kg o är 7år i sommar... (men mår som vilket barn som helst)

Min andra dotter dom är snart 19mån vägde på Bvc igår 11.840kg va 88cm lång och hade huvudet 49. MEN barn rör sej på ett annat sätt när dom börjar springa o gå. Visserligen vill jag att hon ska väga lite mera o vara mera knubbig. Men hon väger ialf betydligt bättre en sin stora syster vilket gör att jag ändå inte bryr mej så mycket. Så länge dom ändå äter o dricker och mår bra o man ser att hon har kul osv...Varför klaga på att barnet är för "smalt"?! Näää det är fööör myckt snack om Idéal o hur man ska se ut osv.. På så små barn är de ju bara gulligt med lite hull... Man ser/märker när något är fel o DÅ kan man göra något åt de..



Hopppas allting är bra annars ;)



Kram Emma

2010-02-19 @ 15:28:43
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh va skööönt att du mår bättre igen.. ;) De ska du göra för du DUGER verkligen som mamma... =D



ALlting är jätte bra här..Städar lite (de gamla tråkiga o vanliga) haha



Jaaa jag hörde att du skulle ut med Syrran..=) Hoppas ni får AS kul..



Massa Fredags kramar från mej ialf...hihi

Kramis

2010-02-19 @ 18:26:06
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0