Vardag igen!

Nu är min älskade dotter hemma igen,
ganska så sur när hon vaknade i vagnen
och märkte att inte farmor var kvar.
Men nu är hon som en sockertopp igen!
Hon ligger i sängen och kollar på teletubbies
med sin kära far!

Har börjat packa lite inför min lilla tripp till landet imorgon.
Vi åker någon gång på tidig eftermiddag!

Idag vart det en sväng förbi forum.
åt lunch där tillsammans med
Veronika, Emilia, Jonna, therese och morbror P.
Morbror P sponsrade lite till denna tröja
som jag länge velat ha till Novalie.
Den kostar egentligen 179:- men eftersom dom bygger om
Lindex i forum så har dom sänkt priset på vissa kläder
och tröjan kostade bara 99,50:- så glad är jag för det ; )


 
Framsida     &    Baksida

Ne nu ska jag också krypa ner med min kära familj
och mysa en stund innan alla kvällsrutiner ska göras =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0