Utmärkelse ♥

Jag har fått en fin utmärkelse av söta rara Zandra.
Jag är en kreativ bloggare och hennes motivation är:

- En ung kreativ mamma i vardagen.




Utmärkelsen går ut på följande:

1. Kopiera utmärkelsen till din blogg
2. Länka till den person som givit dig utmärkelsen
3. Berätta sju intressanta fakta om dig själv - det är här man måste börja tänka till...
4. Ge bort utmärkelsen till sju stycken, och tala om det för dem.


Mina 7 fakta


Jag älskar mitt liv som mamma till Novalie och sambo till Patrik
Bättre familj kunde jag aldrig ha fått, ni är verkligen mitt allt


jag är jätte stolt över mitt efternamn som är PELOSIO
Den dagen jag gifter mig så kommer jag INTE byta efternamn.
En mycket stolt Pelosio är vad jag är =D


Jag har ändrats jätte mycket sen jag vart tillsammans med Patrik.
Innan jag träffade honom så flög jag runt över allt.
Hatade att vara hemma och ta det lugnt,
det fanns liksom inte på världskartan...
Jag skulle alltid ha action runt omkring mig.
Men nu njuter jag av att vara hemma och ta det lugnt!


Jag tog studenten 2006 och är jätte stolt över mig själv att jag gjort det.
Är utbildad uska och trivs inom vården/psykiatrin


Jag hatar små "städer".
När min familj (mamma, pappa, lillebror) flyttade till
södermanland så "gick mitt liv under".
Eller inte direkt men jag gillade inte stället vi flyttade till
och jag sa det att den dagen då jag tar studenten så kommer jag att flytta
tillbaka till STOCKHOLM.
Sagt och gjort ♥


Jag har en bästis som jag hållt fast i nästan hela mitt liv.
kommer aldrig att släppa denna underbara tjej.
Veronika + Emma = 4-ever
Vi vart bästisar när vi var 3 år och gick på dagis.
Idag är vi 23 och har fortfarande en stark kontakt med varandra +
att hon är gudmor till min älskade dotter.


Tyvärr så är jag väldigt snabb på att dömma andra människor
första gången jag träffar dom eller ibland redan innan jag sett människan.
Vilket är helt fel och jag vet om det...
Jag har haft så fel såååå många gånger om vissa människor.
Och det är då jag blir arg på mig själv att jag dömde människan
innan jag ens visste vad hon/han var för typ...
Man måste he alla människor en chans - Eller hur!!! =)
Bättring måste det bli från min sida...


Dom jag vill nominera är:

Veronika - Den bästa människan jag någonsin träffat,
är kreativ i det mesta och håller igång 24/7 - känns det som iaf hehe ; )


Monica - En ensamstående mamma som är helt underbar.
Och även hon håller igång hela tiden. =)


Rebecca - En 3 barnsmamma, alla är flickor och dom yngsta är tvillingar.
Tycker hon är en stark person som orkar med tvillingar och ändå har humöret på topp


Therese - En sjukt rolig tjej som nästan också alltid är glad.
Iaf dom gånger jag träffar henne. Är duktig på att blogga långa inlägg ; )


Karolina - Min älskade granne som har många "bollar i luften" vilket är jätte kul.


Caroline - En bra bloggar och även två barns mamma till söta Freija och Loke


Therese L - En dålig uppdaterare av sin blogg men världens bästa kaffetant ; )


Kommentarer
Postat av: Nicole

Nemen ååh! :)

gulle dig <3<3



monica :)

2010-02-25 @ 19:36:08
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0