Trött mössa

Uhaaa va trött jag är.
Men nu har Novalie somnat och då vill ju jag
hinna med lite egentid innan jag går och lägger mig.
Sitter nu och väntar på att finalen av Paradise Hotell ska börja.
Sen efter det så är det läggdags!

Jag och Novalie mötte upp Veronika och Emilia idag på dan.
Vi promenerade till Björknäs för att kolla in öppna förskolan där.
Det var ingen höjdare så vet ej om det blir den öpnna förskolan mer.
Sen efter vi vart där en stund så promenerade vi tillbaka till orminge.
Så idag har vi fått lite motion ; )

  

  

Har även målat Min och Novalies gipstavla idag.

Tyvärr så gick den sönder på kanten,

men jag kan verkligen inte slänga den.

Tycker den är så söt!

Nej nu ska jag facebooka lite.

Hörs kanske senare eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt med handavtryck, har vi inte gjort på astrid, kanske vore dags för det :)



Hoppas ni har en fin kväll, kram Jenny

2010-02-02 @ 21:12:21
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Tessan- Alicias mamma

Åh vad fint det blev med gipstavlan :)

Det var supersnyggt med guldfärgen! Hoppas ni har haft en jätte mysig dag du och Novalie.



Förresten, varför var inte öppna förskolan i Björknäs bra för?



Puss och Kram <3

2010-02-02 @ 23:56:30
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0