plusgrader

Det första jag brukar göra när jag vaknar
är att kolla termometern utomhus.
Och idag visade den +1,4 grader.
Det känns riktigt varmt ute jämfört med vad
det har varit dom senaste dagarna =D

Idag känner jag för att promenera runt i stan.
Bara glo på allt folk och få lite motion ; )

Får se vem jag lyckas få med dig
OM jag nu lyckas få med mig någon !



Hittade en bild på novalie då hon bara var några timmar gammal
Gud va tiden går fort!
Mammas prinsessa


Update:

Ingen promenad i stan,
det blir farsta centrum istället med Johanna och Therese =)


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Härligt att komma ut och shoppa lite. Farsta Centrum är ju skit bra : ) Jag har jobbat där på Gallerix ;P haha.



Vi ska också ut och promenera idag och kolla på snöskulpturer som skolorna har gjort. Spännande.

2010-02-26 @ 10:35:00
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0