Novalie har sina dåliga stunder också!

Det finns som sagt dom dagar då Novalie inte alls har humöret med sig.
Som idag då hon mest har gnällt hela dagen...
Men kan förstå henne, hon verkar lite krasslig.
Rinner i näsan och har slemhosta.
Mammas lilla bebis ♥

  

Hade som sagt tid hos gyn idag för cellprov.

Börjar känna mig riktigt gammal nu när man fick en sådan kallelse haha.

Men det gick bra och Therese var snäll och passade Novalie under tiden.

Efter det gick vi hem och åt en brakfrukost.

jag är fortfarande mätt.

Till Mamma!

ser du vem Novalie liknar när hon gör detta?

HAHAHA ;) sötnos!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonna - Adrians Mamma..

Hihi gud vad Adrian vart generad när jag visade bilderna på Novalie och sa; Adrian är Novalie din tjej? haha...

Pusss

2010-02-03 @ 16:07:47
Postat av: novalies morbror jani

hon liknar mig jag vet.hon är morbrors älskling

2010-02-03 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0