Någon är lycklig här hemma

Morgon prommis ner till affären började vi dagen med.
Skulle handla hem lite som fattades och även batterier
till min keyboard och se att den inte var trasig.
Väl hemma så satte jag in batterierna och keyboarden fungerade galant.
Har ju lagt upp den på blocket men funderar starkt på att behålla den istället.
För det var någon som vart riktigt lycklig att få trycka på alla
miljoner knappar och det lät ju jätte roligt...
Självklart pratar jag om Novalie =)





Ja ni ser ju själva !


Om ett tag så kommer Rebecca och tvillingarna hit.
Ska bli trevligt...
Tror det blir en del prat angående fredag
då det blir PARTY!
Mommys Night Out ♥
Längtar riktigt mycket.
Förfesten ska vara hemma hos mig
sen ska vi ut på stan och göra stan osäker ; )


Nu lite mera bilder!


Det vart vagnen ner till centrum.
Hade ingen ork att "bråka" med Novalie i affären
då hon vill överallt ; )


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Freija älskar också att spela keyboard hon fick en julklapp. Tidigare han hon alltid spelat på farfars.

2010-02-15 @ 14:17:27
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0