Mommys Night Out

Det var en riktigt lyckad kväll.
Förfest hemma hos mig och sen vidare
till klubben Metro.

Var hemma runt 03:30 tiden.
Lite frusen men glad efter en rolig kväll.

Tyvärr så lyckades jag ramla i en trappa inne på klubben.
Min klack gled och jag föll haha.
Så jag har fruktansvärt ont i höger sida...
Mest vid låret/höften.
Det gör ondare idag än vad det gjorde igår
och har knappt tovit någonting pga smärta.
Vaknade vid 05:15 och hade så ont så jag var
tvungen att gå upp och ta en värktablett.
Helt svullen var jag i ansiktet också när jag klev upp idag
pga sömnbrist...
Men det går nog över ; )



Tack till alla tjejor som var med.
Det vart riktigt lyckat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0