Lägga sig tidigt idag...

Nu har jag precis fått Novalie att somna.
Snart blir det en dusch och sen lägga sig i soffa och glo på tv.
Satsar på att somna runt 22 tiden idag =)

Tror jag har fått stereon såld också.
Skulle hålla den till ett par till imorgon,
och sås kulle dom komma under förmiddagen och hämta den sa dom.
Så nu håller vi tummarna att dom kommer också.
Dom försökte pruta på 500:- det tycker jag är lite snålt.
Det var som patrik sa,
att nu för tiden så får man knappt en liten skit radio för 500:-
och det här är ju ändå en "värsting" stereo enligt mig!

Jaja har inte så mkt mer att säga.
men god natt på er.
Imorgon väntar en dag med Novalies farmor och faster =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0