jag hatar att vänta!

Det värsta som finns är att vänta...
Jag har vart klar här hemma snart i 1 timme.
Och jag vet att folket kommer inte först runt 18 tiden och
resten runt 19:30 men ändå så ska jag stressa haha. THATS ME!!!
så jag får ju skylla mig själv som är så snabb.

Men nu sitter jag iaf här hemma och
väntar på att dom ska komma så vi kan börja parta.
Har verkligen sett fram emot denna fredag
och ser verkligen fram emot kvällen...


Bilder kanske kommer imorgon om jag
lyckas komma ihåg att ta med mig kameran.

Ses i dimman mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Ja hon tog bort dem efter att vi hade pratat via mail.

2010-02-19 @ 20:23:36
URL: http://freijasmamma.blogg.se/freijaochloke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0