Home sweet home

Helt slut efter en lång dag med en ledsen Novalie.
Puh säger jag bara.
Hon har vart hård i magen och saknar sin morbror Jani.
Så hon har gråtit nästan hela dagen sen vi åkte och sagt NANIII...
Så jag antar att hon saknar honom.
Men nu är det lugnare, hård i magen är hon också men har fått ut en del
nu på kvällskvisten...
Nu ska Patrik lägga henne sen blir det mys pys med min karl!

Det stod en fin blombukett på köksbordet när jag kom hem.
Hade verkligen INTE räknat med något så därför vart man extra glad.
Så tack min älskade karl, ME ♥ YOU

Nu till bilder.



Nu ska jag uppdatera mig lite bland bloggarna ; )


Kommentarer
Postat av: novalies mormor Lia

Tack för den underbara helgen, saknar er redan men vi ses snart igen puss mamma.

2010-02-15 @ 08:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0