har man bra med pengar så har man!

Vilken skryt rubrik jag kom på haha....
Den behåller vi ; )
bara för att jävlas lite!

Idag vart det som sagt Farsta Centrum med Therese och Johanna
och självklart barnen.
Gick runt i timmar kändes det som, sen vart det lunch
och för att sedan sätta igång att shoppa!!!

Jag shoppade inte överdrivet mycket utan lite sånt som behövs.
Jag var duktig som inte handlade så mycket till mig själv.
Men det som fick komma med oss hem var:

♦Fingervantar - till mig
♦Svarta strumpor - till mig
♦Velourdress - till Novalie
♦Polotröja - till Novalie
♦Mjukisar - till Patrik
♦Hårgele - till Patrik

Det var en helt ok shopping - för att vara mig,
med mycket pengar haha!

 

Sen tog jag två bilder på mina "damer"
Johanna var inte så på att vara med på kort hehe!

 

Tack för idag tjejer.

Det var jätte trevligt =)


Kommentarer
Postat av: Therese-Alicias mamma

Tack själv för en jätte trevlig dag gumman :)

Puss <3

2010-02-26 @ 23:06:39
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Josefine

gud va söt!

2010-02-27 @ 19:29:21
URL: http://josefinenaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0