Deckad!

Precis efter att jag hade skrivit klart mitt senaste inlägg
så vänder jag mig om för att säga till Novalie att vi ska vila
Då hittar jag henne såhär!



Trött eller trött hehe...

Har iaf vart nere på Konsum och handlat en massa blöjor coh barnmat till Novalie.
Då slipper jag göra det imorgon.
Gick även förbi Lindex och köpte 2 "bas" linnen
ett svart och ett vitt =)

Om en stund ska vi bege oss till patriks farmor och farfar
dom bjuder på middag idag =)
Skönt, då slipper jag tänka på vad som ska ätas här hemma ; )


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vad använder du för program för att "klistra" ihop bilder så fint? :)

2010-02-18 @ 17:31:52
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0