Allt eller Inget!

HA HA vet inte vad jag ska ha för rubrik.
Blir galen på rubrikerna ibland!

Åh idag gjorde jag goaste kålrotsgratängen EVER!
Den var grymt god och längtar till lunchen imorgon hehe.

Nu på kvällskvisten så lagade jag mat,
tillsammans med min terror dotter.
Hon var inte glad och skulle göra ALLT för att retas.
Och något som hon börjat med på senaste tiden
är att vrida på spisknapparna.
Tur att man har barnlås.
Men däremot så blir det jobbigt under tiden som man lagar mat.
För då kan man inte ha barnlåset eftersom värmen stängs av då.
Så man får kolla knapparna varje gång man lämnat köket för någon sekund
så inte någon platta är på...

Efter maten och när Novalie var klar med att kladda in sig själv i
kålrotsgratäng så vart det ett bad för Novalie.
Sen välling och sova...


Sen måste jag säga att jag är riktigt stolt över en "grej"
får ännu inte säga vad men längtar tills man får sprida det!
I love my family ♥

Åh måste bara berätta om Novalie idag när hon skulle bada.
Hon var så söt, efter att jag hade klätt av henne så skulle
hon gå mot badkaret.
Hon snubblar på våran badrumsmatta och tittar på mig.
Jag svarar henne att - Upp och hoppa
Då svara hon tillbaka - Uppopåppa
Hon är så söt nu när hon börjat säga en massa meningar.
jag smälter varje gång!
Min älskade PRINSESSA.
Det är sjukt att man får älska någon så gränslöst mycket ♥

Julia                        Novalie                          Emilia


Skitunge ;)





Tack veronika för dom fina kläderna. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0